| Telefon: +47 468 11 703 | Epost: post@houseofsingles.no
Forside /  Terms

Vilkår

    1. Trygg netthandel– Verified by Visa/Mastercard Det er mange som er bekymret for dårlig sikkerhet når de bestiller varer over internett. Dette gjelder særlig når en skal betale med kredittkort. Derfor benytter vi oss av Dibs, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. Med Dibs har kortkundene de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer på web eller i nettbutikken.
      All informasjon om deg som kunde er kryptert i vår database og behandles konfidensielt. Vi har ikke tilgang til, og oppbevarer ikke, ditt kortnummer. Ingen andre enn betrodde ansatte hos Taro Eiendom AS har tilgang til opplysninger om deg som kunde. Ved registrering og handel lagrer vi følgende informasjon:

    - Fornavn og etternavn
    - Bostedsadresse
    - Telefonnummer
    - Din e-post (gis aldri ut/selges ikke videre!)
    - IP-adressen på maskinen du bruker ved registrering og bestilling.
    - Hvilke varer du har handlet

    Ved betaling med Visa og MasterCard blir beløpet du handler for reservert på din konto. Vi belaster ikke kontoen/kortet før produktet er sendes til deg. Reservasjonen blir automatisk slettet hvis ordren ikke leveres eller blir avbestilt. Dette tar mellom 3 – 7 dager.
     

    1. Kansellering av ordre
      Hvis du helt eller delvis ønsker å kansellere din bestilling, må du gi beskjed om dette pr. telefon, 93965058. Dette må skje før ordren er plukket. Ha gjerne ordre nummer eller kunde nummer klart for raskest mulig behandling av din forespørsel.
    2. 14 dagers angrerett
      Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen mottatt, og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Et unntak er gjort for lyd- og bildeprodukter; her bortfaller angreretten ved brudd på forsegling. Vær oppmerksom på at du selv må dekke returkostnadene hvis du ønsker å bytte i en annen vare eller få pengene tilbake. Hvis du ønsker å returnere/bytte et produkt som ikke er skadet/defekt, setter vi pris på om du gir beskjed om dette per e-post nordavindltd@gmail.com før du sender varen i retur.

    For ytterligere informasjon om angrerett, se www.forbrukerradet.no
     

    1. Retur av feilvare
      Har du vært uheldig og mottatt en eller flere varer med feil/skade må du gjøre følgende:

    Send en epost til nordavindltd@gmail.com hvor du forklarer hvilken feil som er oppstått slik at vi er oppmerksom på returen.

    Send deretter varen til:
    House Of Singles
    Kirkegata 15
    0153 OSLO

     

    Send IKKE pakken i postoppkrav - din retur vil da ikke bli hentet, men som vanlig brevpost eller norgespakke. Legg ved en forklaring i pakken - dette er svært viktig for at vi skal kunne gjøre feilsøking, og husk å oppgi fullt navn, adresse, kundenummer og ditt ordrenummer. Dersom vi ikke kan levere en erstatning vil du få samme beløp som du har betalt for varen kreditert din konto.
     

    1. Ordreinformasjon og fraktkostnader
      Alle ordre blir ekspedert fortløpende, og varer som er på lager blir sendt samme dag. Varer som ikke er på lager blir automatisk lagt til bestilling hos vår leverandør, og vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som vi får de på lager. Vi sender bare varer innenfor Norges grenser. Vi aksepterer følgende kredittkort:Visa og MasterCard.
    2. Feilprising og produktinformasjon
      Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på  no. Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post nordavindltd@gmail.com
    3. Bestillingsvarer
      Enkelte varer kan være gått tom på lager eller satt opp som bestillingsvare. Dersom dette er tilfellet vil varen bli sent til deg så fort våre leverandører får sendt dem til oss. Bestillingsvarer har noe lenger leveringstid avhengig av våre leverandører. Har du spørsmål angående dette kan du henvende deg til oss på nordavindltd@gmail.com før du bestiller.
    4. Vårt ansvar som butikk
      Vi ser verdien av fornøyde kunder. Vi ønsker å yte best mulig service for at du som kunde skal bli fornøyd. Vi prøver til en hver tid å holde alle våre kunder informert om både status på ordre og evt. forsinkelser. Vi forplikter oss til å behandle deg på en best mulig måte og å svare på de henvendelser du måtte ha. All henvendelse sendes på mail nordavindltd@gmail.com

      Ditt ansvar som kunde
      Du som kunde plikter å forholde deg til de betingelser som er gitt ved kjøp hos Taro Eiendom AS. Vi gjør oppmerksom på at det er du som kunde som må dekke utgiftene ved tilbakesending av uavhentede servicepakker. Du som kunde forplikter deg også til å dekke evt. fraktutgifter ved tilbakesending av uavhentede oppkravspakker.

     

Top